2010. okt. 5.

Titkos ügyletek

Szo!

Gyorsan elhadarok pár szót a két titkos munkánkról:

- Abból amit régebben csináltunk, de félbehagytunk, leidőzítettem a harmadik részt is valamint átnéztem majd kijavítottam egy-két sort benne. Kiadás akkor lesz ha az összes résznek a végére értünk. Felirat lesz, mkv lesz és talán még avi is, ha Katayashiból kicsikarom időben a feliratégetés rejtelmeit :P
- Az, amit most hirdetünk ki a cím kiadása nélkül már le van fordítva, most nézi át a teljes csapat hibákat keresve.

Remélem bírjátok majd türelemmel ^^

2 megjegyzés:

  1. I'm in ur channelz trolling ur campers.
    *camperface.jpg*

    A szavazásban nem vettem részt.

    VálaszTörlés
  2. "A szavazásban nem vettem részt."

    Ez megnyugtató :D
    T*kön szúrnám magam ha kiderül hogy az összes szavazó Aurorás, saját csapatomnak fölösleges lenne hírportált fenntartani ha ott van nekünk az IRC ^^"

    VálaszTörlés