2011. jan. 30.

Index és Railgun mangák startja

Szo!

Úgy alakult hogy besegítek Kubicának a Railgun és Index mangák készítésénél. Részletek holnap délután/este körül, letöltéshez link pedig kikerül ~30 percen belül.
Jó olvasgatást!

Eszemben van a Zasura sírásai is (értsd: Asura Cryin'), a késésről is holnap.

To Aru Majutsu no Index 1. fejezet: letöltés

És jöjjön a magyarázkodás: Index és Railgun mangáknál segítséget ígértem de úgy sejtettem hogy a lektoraink nem ismerik annyira a To Aru univerzumot ezért inkább összeszedtem minden magyar nyelvtantudásom és saját kezembe vettem a lektorálását. Helyesírási hiba nem maradhatott benne, max fogalmazási.
Nem fog leterhelni vagy lassítani, a többi munkámmal ellentétben ezt még buszozás közben is tudom végezni.

Asura egyrészt elapadt személyi okokból kifolyólag (az vesse rám az első követ aki előtte megmondja hogy mikor és milyen katasztrófa történik az életemben), a másik pedig az hogy ezentúl kiadás előtt még egy ember nézi meg a videókat, ami plusz késést jelent, de cserébe még kevesebb hiba kerül át a rostán kiadásig.

Többé nem mondok időpontot mert nem tudom mikor zuhan rám egy kamionszállító vonat vagy ütnek el egy luxusjachttal az utcasarkon.


Fontos: A hírek szerint a Titkos Projekt 2 kap egy újabb részt, szándékunkban áll azt is lefordítani!

És elnézést kérnék, elfelejtettem bemásolni ide is a választ ^^" 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése