2012. ápr. 17.

Melyik munkánk hogy áll: 2012 04

Szo!

Röviden összefoglalok pár projektet, mi hogy áll, arról meg amit nem említek bátran lehet érdeklődni!

Polyphonica 2: az eredeti fordító eltűnt, most egy másikat fogunk ráállítani aki már elkészült a nyolcadik résszel, remélhetőleg vele gyorsan be tudjuk fejezni az animét.
A Winter's Tale (visual novel): még valamikor 2011 végén le lett fordítva, de eddig nem volt senki aki a fordítást ellenőrizze. Ma meguntam és elkezdtem átnézni, holnap át is adom Katayashinak hogy szépen a helyére tehesse. Leadva, viszont lektorálást elfelejtettem említeni, még az is lesz visszacsomagolás előtt.
Hitohira: a negyedik rész fordítása megtörtént, a feliratot átadtuk a HSTS-nek. Ötödik részt hamarosan kérem fordításra.
Asura Cryin` 1 és 2:  óó, igen. Az oly hányattatott sorsú mű amire emberöltők óta várnak. AWT után szeretném majd folytatni az átnézését, de már semmit nem ígérek.
Tsukuyomi Moon Phase: a lemezképek azon kevés dolgok közé tartozik amiket még nem mentettem át  a régi gépről. Hétvégén megpróbálok időt szakítani a kimásolásra és a kódolásra is (itt az a lassító tényező, a felirat okés).
Lucky Star: gőzöm nincs, holnap beírom amit megtudtam Katayashitól.

10 megjegyzés:

  1. Elvileg rá vagyok már állva?
    Ha igen akkor előtte gyors összedobom még a gépem. Van már RAW?

    VálaszTörlés
  2. Raw ügyben nem jutottam még előre, de csak azért mert nem szakítottam rá időt azóta.

    VálaszTörlés
  3. Az AA-n küldtem pm-et, de nem olvastad úgyhogy itt is szólok neked: várunk a csatornán.

    VálaszTörlés
  4. Hitohira folyamatban. Ha nem jön közbe semmi vasárnapra megvan.

    VálaszTörlés
  5. Most fent vagyok, de más nincs fent.

    VálaszTörlés
  6. Éjjel kettőkor már ritkaságszámba megyünk ^^"

    Kösz a jelentést Yeti :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak fél 12 volt, valamiért itt időeltolás van.
      A lényeg 16:48 perc van és senkit sem látok fent, se mIRC-el se Mibbit-el. Hol vagytok?

      Törlés
    2. Vagyunk többen is már órák óta. Jó szerveren vagy?

      Törlés
    3. Elvileg igen, de mibbithez kérnék segítséget hogy biztos jó helyen járjak.

      Törlés
  7. Ha nem probléma, kijavítottam a bejegyzés helyesírási hibáit ^-^" *unatkozott*

    VálaszTörlés