2010. nov. 17.

Mangás kiadások befagyasztása + új OVA projekt

Üdvözletem!

Már sokszor írtam a témával kapcsolatban, új lektor nem jelentkezett, tehát nincs más választásom, mint felfüggeszteni a mangás kiadásokat határozatlan időre (valszeg a főiskolai téli szünetig). Nincs kedvem belemenni, hogy miért, mert annyiszor leírtam már, hogy elegem van.

Még a két Touhou doujinshit, amit ígértem kiadom, de azután legfeljebb egy-két kisebb kiadás lesz a szünetig, szóval ne reménykedjen senki, ha a stabil 2 fős mangarészleg marad.

Másrészről valami kis jó hír is, úgy döntöttem, hogy most már biztosan lefordítom a Koe de Oshigoto című OVA-t, aminek az első részét a mai napon adták ki. A kiadásra kicsit várni kell, mert a főiskolai elfoglaltságaim miatt nincs most időm rá, majd talán jövő héten, meglátjuk...

Ennyi szerettem volna közölni, hali!

Írta: Kagamin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése