2010. nov. 23.

Részlegek egyesülése

Üdv!

Nos, az utóbbi időben, unalmas óráimon ülve gondolkodtam, és be kell látnom, hogy a mostani helyzetnek semmi értelme. Úgy döntöttem (Kingsyvel megtárgyalva), hogy a jelenleg hatalmas két fős aktív létszámmal rendelkező mangarészleg beleolvad az animusba.

Aki azt gondolj, hogy ez módosítani fogja a kiadásokat, jól érzi. Miért van erre szükség? Mivel a mangósoknál én vagyok az egyetlen munkaképes, és eddig a pontig a valaha volt egyetlen főállású lektor (csak hogy érezzétek a helyzetet). Fősulis lettem, kevesebb az időm, és lám szépen csúsznak is a kiadások, ennek semmi értelme. Miért nem veszünk fel új embereket a munkákra? Már négyszer legalább próbáltam toborozni tagokat, és senki nem jött, szóval nincs kedvem tovább szenvedni ezzel, látszik, hogy abszolút semmi igény, se utánpótlás nincs ezen a téren.

Nos, az érintetteket a napokban felkeresem (partneroldalak, tagok), és megbeszélem velük mi legyen. Egyébként levettem az összes mangás kiadást, majd eldől mi fog visszakerülni, és mi nem.

További jó nézelődést az oldalon...


king kiegészítése: írnék még hozzá pár sort, ha nem gond. Először is, ha jól megnézitek akkor a Mayoi Neko Overrun! még megtalálható a projektek között, ez azért van mert ez az egyetlen munka amiben Kagamin nem vesz részt mint lektor, szerkesztő vagy bármi más, csupán annyit tesz majd hogy kiadás előtt átnézi, és visszaszól nekünk ha hibát lelt valahol.
A második, és fontosabb: ha valaki mégis jelentkezne hogy valamelyik félbehagyott munkánkon dolgozna lektorként vagy szerkesztőként, akkor előfordulhat hogy ismét elővesszük őket, de ez (sajnos) nagyban függ attól hogy van-e jelentkező és hogy milyen képességei vannak.

Fontos kieg.: talán lesz itt valami, Pixi jelezte, hogy besegítene, szóval elképzelhető, hogy lesz valami a kiadásokból... /Kag/ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése