2012. jan. 8.

Feltámadtunk!

Üdvözletem!

Mint láthatjátok a főoldalunk feltámadt, ez nem jöhetett volna létre Gabu nélkül, aki volt olyan kedves, és otthont adott a hon nélkülivé vált kis oldalunknak. A letöltések újra felrakása időbe fog telni, előre is köszönjük a türelmet!

Másrészről kiszanáltam azokat a felhasználókat, akik már nagyon rég vagy soha nem jelentkeztek be, ezenkívül a munkatársak közül is levettem jó párat a listáról. Ez nem azt jelenti, hogy nem várjuk őket vissza (úgy állítottam be a rendszert, hogy megőrizze az ő fiókjaikat), csak már meguntam, hogy tele van a munkatársak lap nagyon régóta inaktív munkatársakat.

Harmadrészt Kingsy javaslatára kivettem a fórumot, mivel úgyis haldoklott, ha valakinek kellünk, akkor az IRC csatornánkon megtalál!

Végül pedig egy olyan dolog, aminek örültem, a tárhelyünkön kívül úgy tűnik, hogy feltámadt még Kubica oldala is, szóval őket meg visszahelyeztem a partnerek közé, sok sikert nekik!

Ennyit szerettem volna mondani, reméljük, hogy a szerencsesorozatunk folytatódik, és még több jó dolog fog történni 2012-ben...

2 megjegyzés: