2010. szept. 14.

Kiadások és hírek

  Egy évnyi hallgatás után előbújt a zsebünkből egy újabb Lucky Star manga, remélem elégedettek lesztek a minőségével :)
Lucky Star 8. fejezet: MegaUpload
  Egy másik kiadás pedig ismét a Touhou-hoz köthető, egy kis videó amihez Kagamin készített egy feliratot hirtelen felindulásból.
Neko Miku Reimu: videó + felirat

  Egy baráti csapatban dolgozó kolleginánk, Annamari bátorkodott megkérdezni hogy nekilátnék-e a Hitohira negyedik részének, én pedig úgy döntöttem, ha már valaki kérte akkor legyen is, szóval nekiláttam a fordításnak és a szerkesztgetésének, igyekszek megcsinálni minél hamarabb ( időpontot már nem is merek mondani, sose tartom be -.- )  Lényeg hogy lesz hozzá egy újabb felirat és egy újabb videó.
  A másik amihez közöm van, az a Mayoi Neko manga, szokásomhoz híven most is csak ülök rajta és nem halad, nyaggassatok minél többet és annál hamarabb rászánom magam a fejezet befejezésére ^^"
  Nemrég elővettünk (elővettem) egy projektet, ami még egy korábbi időszakban maradt félbe. A már kész részekről lefújtam a port és átnéztem, valamint elkezdtem hozzáidőzíteni egy videóhoz ( ó igen, szereztünk rawot :3 ) Kiadási időpont nincs, egyszerre szeretném közzé tenni mind a kötegelt feliratokat, mind a videókat. Címet nem mondok, legyen csak meglepi...
  Polyphonica 8-ik része halad, ha igaz amit olvastam (nem félreolvasás és nem álmodtam. nem az), akkor egy újabb rész kerül majd ki Katayashi dolgozó kezei alól.
  Bounen no Xamdou: lektorunkból a lelket is kidolgoztatják a munkahelyén, ezért nem nagyon van lehetősége hozzányúlni, de ha lesz ideje akkor valószínűleg nekilát majd.
   Lucky Star anime (5. rész) ugyancsak halad, de ismét csak lassú (mozgó feliratokon most jutott túl Kat), de még nincs kész a formázás.

2 megjegyzés:

  1. "Nemrég elővettünk (elővettem) egy projektet, ami még egy korábbi időszakban maradt félbe. A már kész részekről lefújtam a port és átnéztem, valamint elkezdtem hozzáidőzíteni egy videóhoz ( ó igen, szereztünk rawot :3 ) Kiadási időpont nincs, egyszerre szeretném közzé tenni mind a kötegelt feliratokat, mind a videókat. Címet nem mondok, legyen csak meglepi..."


    Alig várom :D

    VálaszTörlés
  2. Van sejtésed arról hogy mi az? :)

    VálaszTörlés