2010. szept. 22.

Napi dózis

Szo!

Elkészültünk a Polyphonica egy újabb részével, letölthetitek a MU-ról, a feliratot holnapra hozza az őszi mikulás:
Polyphonica 8. rész: videó

Most olvastam egy kedves kis üzenetet nagyszívű barátomtól IRC-en, és mivel jogosnak találtam felvetését ezért megosztom veletek is, hogy miről fogok ódákat zengeni a közeljövőben

[17:41] -MemoServ- You have 1 new memo.
-
[17:41] -MemoServ- Type /msg MemoServ READ LAST to read it.
-
[17:42] -> *MemoServ* READ LAST
-
[17:42] -MemoServ- Memo 1 from Andvari78 (Sep 22 04:00:24 2010 MDT).  To delete, type: /msg MemoServ DEL 1
-
[17:42] -MemoServ- OHHAI KING, SZERINTEM ÍRD FEL A BLOGRA, HOGY MI A HELYZET A KURVA WEBOLDALLAL
-

A másik amit szerettem volna írni az egy fiktív GyIK és egy GyIHK lett volna és egy 'Rólunk' nevű cikkecske, de idő híján nem tudtam még elkészíteni ezeket. De ami késik az nem múlik, hamarosan jövök néhány újabb sorral  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése